Thursday, February 13, 2014

kakak cuti


Sudah lama aku menyepi...hehee..sebenarnya aku cuti further study master..skang ni mingu last semester break..teringat pulak blog yg dah berkurun aku tak menjenguknya.. J. Sepanjang semester break ni memanglah boring kalau dok rumah sorang2..tapi aku ada peneman...anak aku yang bongsu nilah jadi kawan dan peneman aku..ke mana aku pergi dia ada...hilang sikit sunyi ayah..sepatutnya aku hantar dia ke rumah pengasuh..tapi aku ckp kat pengasuh dia..yg aku tak hantar dia sepanjang aku semester break ni.. J

Anak aku yang sulung dah masuk darjah satu..so kerja aku dan anak dara aku ni..pagi hantar abg dia p sekolah agama..tgh hari antar dia pulak sekolah kebangsaan..ptg kol 6.30 mcm tu ambik dia pulak dari sekolah..begitulah aku penuhkan masa aku hari2 sepanjang aku cuti belajar ni..seronok jugak layan kerenah anak..mcm2 dia bersembang sebaik sahaja aku ambik dia dari sekolah.

IMG-20140213-WA0004.jpg
IMG-20140211-WA0002.jpg
Ni anak dara ayah..seronok tiap2 hari dapat main taman J
Ni pulak anak teruna ayah xtvt sebelum pergi sekolah J

 

 

 

0 comments:

Post a Comment